10. siječnja 2015.

Her wedding day

Prijateljica se udaje u listopadu i odlučila sam joj kao iznenađenje
napraviti buket od tkanine, podvezicu i veo za djevojačku večer.
Već dugi niz godina se bavim izradom nakita i torbica od eko kože
i sasvim logičan slijed događaja je da prijateljici za najljepši dan u životu
poklonim nešto što će čuvati zauvijek.
Naravno, buket sa pravim cvijećem će bacati i poželjeti sreću u ljubavi jednoj od uzvanica,
dok će buket od tkanine ostati njoj za uspomenu.

Boje koje će kombinbirati su nježno roza, bijela i boja lavande.

Od materijala za izradu buketa ću koristiti saten, organzu,
til, perje, cirkone (kristaliće u okvirima), biserne perlice i čipku.

Podvezicu ću napraviti od roza rastezljive čipkaste trakice
širine 4 cm ukrašene satenskom mašnicom.

Veo ću izraditi od tila na kojem su otisnuta roza srčeka
i prozirnog, plastičnog češljića za kosu.

Uz pinterest, inspiracije nikada ne nedostaje...

 


Kao šećer na kraju sam odlučila ispeći keksiće
i ukrasiti ih royal icing tehnikom u shabby chic stilu.


Slika je preuzeta s Bubble & sweet bloga.
Video tutorial:  shabby chic keksi. 
 
Donosim kratak video tutorial o izradi keksića uz pomoć fondant (ticino) mase.
Keksi su jednostavni za izradu i ukrašavanje
uz pomoć mnogo gotovih kalupa i pomagala,
kao što možete vidjeti u videu.

Odlučila sam napraviti jednostavniju verziju
koja zapravo zahtjeva samo nekoliko sastojaka
- dan ranije pečene keksiće, vrećicu za ukrašavanje,
jaja, šećer u prahu i boje za kolače. 
Recept sam preuzela s bloga Happiness is homemade
i jedva ga čekam isprobati.
Svakako vam preporučujem da bacite oko na taj divan,
pažnje vrijedan blog.



U jednom od idućih postova ću se pozabaviti
handmade dekoracijama za rođendane / proslave / vjenčanja...
Svaki Vaš prijedlog je dobrodošao,
stoga slobodno u komentarima šaljite ideje, linkove, dijelite iskustva...

Do čitanja,
A.


           







4 komentara:

  1. Keksići su san snova, da mi to netko napravi drugog mi ni ne treba valjda od dekoracije na vjencanju :) i lijepe si boje odabrala za buket :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj što su divni keksići, baš si se super ideja dosjetila, vjerujem da će ti se frendica oduševiti :) I jako su lijepe nijanse boja za buket!
    P.S. Dobrodošla u blogosferu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prijateljica je odabrala boje, a ja sam malo potražila inspiraciju za poklone po Pinterestu. Još nemam točno definiran cilj kako će buket izgledati u konačnici zbog ograničenosti materijala i boja u lokalnim trgovinama, ali ovaj mi se veoma svidio. Još sam se sjetila i da bih joj mogla napraviti i jastučić za prstenje u kompletu sa ostalim, bit će fora za fotografije. :)

    Zahvaljujem se na dobrodošlici i veselim se budućim postovima i družnju. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš lijepo od tebe! Prijateljica će sigurno biti jako sretna! :)

    OdgovoriIzbriši